Suwalskie forum airsoftowe

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

!ZMIANA WITRYNY! Prace nad nową witryną zostały ukończone. Link do nowej witryny: https://suwalskieforumasg.wixsite.com/sfasg

#1 05-10-2017 12:06:44

Wrona
PERUN
Skąd: Suwałki
Dołączył: 14-09-2017
Liczba postów: 153
WindowsInternet Explorer 11.0

Scenariusz ZombieLand

ZombieLanD


1. Potrzebne gadżety:
- ładunek wybuchający, aktywowany za pomocą np. linki
- trzy składniki antywirusa: 2 barwniki np. żółty i czerwony i mała butelka z wodą
- czerwone chusty (opcjonalnie)
- 1 kitel lekarski (biały) i stetoskop [dblpt])

2. Uczestnicy:
- lekarz
- grupa SWAT

3. Przygotowanie:
W budynku należy podłożyć ładunek wybuchający z wirusem. Wybrana osoba bądź też ochotnik zostaje lekarzem (może to być ta sama osoba, która podkłada ładunek). Lekarz chowa w którymś z pomieszczeń 2 składniki antywirusa (butelka z wodą i żółty barwnik). Trzeci składnik antywirusa,  czerwony barwnik, umieszcza obok ładunku wybuchowego. Czerwony składnik będzie po "aktywowaniu" symbolizować krew Zombie. Następnie lekarz ukrywa się w jednym z pomieszczeń.

4. Scenariusz:
   Świat pogrążony w chaosie. Wirus Zombie szaleje na 3 kontynentach i tylko cała nadzieja w Nas... W budynku "Instytutu Badań Nad Inteligencją Muszki Owocówki" w skrócie IBNIMO, znajduje się próbka wirusa oraz lekarz i laboratorium z dwoma składnikami antywirusa. SWAT otrzymuje zadanie: znaleźć w budynku lekarza, stworzyć antywirusa i uratować świat.
   Wirus w postaci umownej (rzeczony ładunek wybuchowy) jest ukryty w jednym z pomieszczeń i wybuchnie podczas przeszukiwania pomieszczenia. Pierwsza osoba, która zostanie zarażona przez wirusa (wybuchający ładunek), staje się "ZombieNosicielem". Osoba ta zabiera czerwony składnik ze sobą i nosi go w kieszeni. Od tego momentu czerwony składnik symbolizuje krew ZombieNosiciela. Żeby skompletować antywirusa należy połączyć 3 składniki w następujący sposób: dwa składniki po zmieszaniu należy połączyć z krwią Zombie-nosiciela)

5. Charaktery postaci:
- lekarz: nieprzewidywalny, bojaźliwy osobnik, z chwilowymi zanikami pamięci (nie pamięta gdzie jest wirus), jako jedyny wie jak stworzyć antywirusa i gdzie jest to cholerne laboratorium???

- ZombieNosiciel: mutacja następuje w ciągu pięciu sekund od zarażenia. Osobnik jako jedyny spośród wszystkich Zombie posiada śladowe ilości inteligencji. Zjadliwy i wredny. Jako jedyne Zombie porusza się po całym budynku bez impulsu. Nie używa broni. Zaraża poprzez dotknięcie zdrowej osoby, która staje się wtedy "pozostałym Zombie". Respawnuje się najszybciej, bo po 10 sekundach od zastrzelenia - pozostałe Zombie dłużej, bo po 40 sekundach. Bezpośrednio po respawnie rusza do ataku.

- pozostałe Zombie: mutacja następuje po 12 sekundach od zarażenia. Niemrawe, tępe i powolne. Nie używają broni. Nie poruszają się po całym terenie, lecz pozostają w jednym miejscu. Reagują wyłącznie na hałas i bezpośredni kontakt wzrokowy i wtedy stają się szybkie i agresywne. Ścigają ofiarę aż do utraty kontaktu wzrokowego. Zarażają tak samo jak ZombieNosiciel - poprzez dotkniecie. Nie atakują bezpośrednio po respawnie. Przez 5 sekund po powstaniu są bierne i nie atakują pomimo kontaktu. Jest to jedyny moment kiedy można im zaaplikować antywirusa (ale o tym później).

- SWAT: (co my tu kurwa robimy??!! Za psi żołd??!!) grupa do zadań specjalnych, przeszkolona w najtrudniejszym warunkach terenowych, doświadczeni weterani ( Wietnam, Kambodża, Afganistan) i takie tam bla, bla.... Zadanie: znaleźć lekarza, przesłuchać (nie mylić z:  spuścić wpierdol) i doprowadzić do laboratorium. Po drodze przeżyć i nie dać się "ugryźć". Znaleźć ZombieNosiciela i pobrać od niego krew. Po skompletowaniu antywirusa uleczyć pozostałe zarażone jednostki czyli Zombie.

6.  Zasady gry
- jak zabić Zombie? Zombie nie da się zabić, (z wyjątkiem ZombieNosiciela, ale o tym później).  Zombie trafione pociskiem w rękę bądź nogę staje się chwilowo powolniejsze. Trafione co najmniej trzema pociskami w korpus bądź w głowę, następującymi po sobie w krótkich odstępach czasu, pada i nieruchomieje ale nie umiera. Leżąc liczy na głos: jedna wrona bez ogona, druga wrona bez ogona...itd. Po respawnie wstaje. Respawnuje się po 10 sekundach - ZombieNosiciel i odpowiednio po 40 sekundach - pozostałe Zombie.

- jak pobrać krew od ZombieNosiciela: należy go unieruchomić czyli zastrzelić (według zasady trzech pocisków w korpus bądź w głowę) i przeszukać. Po znalezieniu "krwi", połączyć barwnik z pozostałymi. Po skompletowaniu antywirusa, zaaplikować go Nosicielowi, (dotykając go butelką z antywirusem), który w wyniku tej operacji umiera i przestaje brać udział w grze.

- jak uleczyć pozostałe Zombie: zastrzelić jak wyżej i zaaplikować antywirusa też jak wyżej. Z jedną, małą różnicą. O ile dla ZombieNosiciela aplikowało się antywirusa jak leżał rozkaraczony na glebie i się nie ruszał, tak"zwykłych Zombie" można uleczyć jedynie w przedziale 5 sekund po respawnie, gdy są bierne, jak jest napisane wcześniej. Zwykły Zombie leżący na glebie podczas respawnu jest niewrażliwy na antywirusa!
  Co się dzieje dalej z uleczonymi - kwestia do ustalenia:)

   Miłej zabawy:)

Offline

#2 05-10-2017 16:49:35

Szopen
Admin/Organizator
Skąd: Okuniowiec
Dołączył: 13-09-2017
Liczba postów: 246
WWW
Windows 7Chrome 61.0.3163.100

Odp: Scenariusz ZombieLand

Dla mnie bomba. Czekam na wdrążenie scenariusza w system strzelankowy i w razie potrzeby jestem chętny do pomocy w organizowaniu.


-Theory with respect to the practice-

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
godsandglory - pwpro - lekcjainformatyki - gundalia - mustangzdzikiejdoliny