Suwalskie forum airsoftowe

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

!ZMIANA WITRYNY! Prace nad nową witryną zostały ukończone. Link do nowej witryny: https://suwalskieforumasg.wixsite.com/sfasg

#1 11-06-2019 13:25:39

Szopen
Admin/Organizator
Skąd: Okuniowiec
Dołączył: 13-09-2017
Liczba postów: 246
WWW
Windows 7Chrome 74.0.3729.169

Zasady

Wszystkie pytania, propozycje i pomysły dotyczące zasad proszę kierować do mnie w kategorii "Między rozgrywkami". ~Szopen


Zakładając nowy wątek rozgrywki powinniśmy w nim zawrzeć poniższe elementy. Dzięki temu wątek będzie zrozumiały i przejrzysty dla każdego.



Rozgrywki lokalne:


• Tytuł wątku:


- data DD/MM/RRRR,


- miejsce rozgrywki,


- dokładna godzina zbiórki, wymarszu.


Godzina zbiórki nie musi być podawana, najważniejsze jest podanie godziny o której powinno być wyjście na rozgrywkę w pełnej gotowości wszystkich uczestników spotkania.


Przykład: 02-06-2019 Poligon ; wymarsz 8:30


Za czas zbiórki rozumiemy godzinę, do której powinniśmy zjawić się na miejscu zbiórki/parkingu dla samochodów.
Za czas wymarszu rozumiemy pełną gotowość - do tego czasu powinniśmy być przygotowani do wyjścia na rozgrywkę będąc w miejscu zbiórki.


• Opis wątku:


- link do miejsca zbiórki, w którym będzie możliwość zaparkowania samochodów,


- otwarcie listy chętnych do wzięcia udziału w rozgrywce.


• Dodatkowo w opisie wątku:


- zwięzły opis rozgrywki, czyli to co będziemy tam robić i ew. podanie przewidywanej godziny zakończenia spotkania,


• Za przeprowadzenie rozgrywki lokalnej odpowiada organizator/organizatorzy spotkania - osoba/y zakładająca wątek lub osoba/y wskazana/e przez osobę tworzącą wątek za jej/ich zgodą.


• Organizatorzy spotkania nie ponoszą odpowiedzialności za nieregulaminowe zachowanie osób biorących udział w rozgrywce oraz za uszczerbki na zdrowiu lub życiu graczy i osób postronnych.


• Organizator spotkania ma możliwość wykluczenia gracza z rozgrywki lub danego scenariusza, o ile złamał on regulamin rozgrywek ASG, bądź nie słuchał się do zaleceń i zasad wspomnianych przez organizatora spotkania przed rozpoczęciem rozgrywki lub w trakcie przebiegu scenariusza.



Rozgrywki wyjazdowe:


• Tytuł wątku:


- data DD/MM/RRRR,


- miejsce rozgrywki.


• Opis wątku:


- link do wydarzenia np. na facebook'u.


• Dodatkowo w opisie wątku:


- godzina zbiórki i określenie miejsca zbiórki


- założenie listy osób chętnych na rozgrywkę


- opis wydarzenia


- wstawienie zasad i regulaminu rozgrywki


- zorganizowanie wyjazdu osób chętnych z Suwałk z konkretnego miejsca, lub wyznaczenie do tego innej osoby za jej zgodą.


-Theory with respect to the practice-

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
pwpro - kwtp - vision-mc - godsandglory - mustangzdzikiejdoliny