Nie jesteś zalogowany na forum.
!ZMIANA WITRYNY! Prace nad nową witryną zostały ukończone. Link do nowej witryny: https://suwalskieforumasg.wixsite.com/sfasg
Strony: 1
Do rozgrywki dołącza postać Juggernaut'a, opancerzony kolos może figurować jako oddzielna jednoosobowa drużyna lub jako pomoc dla jednej z drużyn, która go przejmie.
Zbiór zasad:
Kolos jest niewrażliwy na typowe metody zabijania, w grę wchodzi tylko trafienie go w czuły punkt (najczęściej będzie to blaszka), "silent kill" czyli cios w plecy z "noża", bezpośredni wybuch granatu (jeśli kolos zasłoni się cały tarczą przed wybuchem ładunku trafienie nie zostaje uznane) oraz jeśli ktoś będzie na tyle odważny żeby stawić czoła Juggernaut'owi może spróbować złapać go za tarcze, broń, zbroje itp. jeśli w 5 sekundach "przytrzymania" kolosa druga osoba z drużyny go "dobije" to również jest uważane jako uśpienie Juggernaut'a jeśli nie głupiec trzymający kolosa zostaje zabity na miejscu bez możliwości leczenia. Gdy już zostanie on trafiony jest wyłączony z rozgrywki na 10/15/20 sekund, jeśli czasie "obudzenia" któraś z drużyn będzie przy kolosie działa on razem z tą drużyną aż do kolejnego trafienia. Natomiast jeśli nikt nie odważy się w tym czasie podejść to Juggernaut będzie dalej szerzyć chaos dla własnej satysfakcji. W przypadku gdy na polu bitwy zostanie ostatni śmiałek oraz kolos musi on walczyć z nim. Juggernaut nie biega, nie używa okien w pomieszczeniach do wychodzenia z budynku, jest głupią maszyną do zabijania i palenia heretyków, także musicie go przechytrzyć ,a uda wam się wrócić cało na ciepły obiad do domu.
Jeżeli marchewka jest zdrowa to pewnie nigdy nie chorowała.
Offline
Strony: 1